Jump to content

Szolgáltatásaink

Üzleti kommunikáció

Egy vállalat akkor tud hatékonyan működni, ha képes bizalmat ébreszteni önmaga és tevékenysége iránt. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy következetesen képviselje és hirdesse saját értékeit és céljait a közösség felé, legyen szó akár az üzleti partnerekről, a fogyasztókról vagy az alkalmazottakról.

Olyan megoldásokat kínálunk, amelyeknek nem csak érezhető hatása van a vállalati üzletmenetre, hanem számokban is kimutatható eredményeket hoznak.  Megfogalmazzuk azokat az üzeneteket és felderítjük azokat a vállalati témákat, amelyek a leginkább felkeltik a sajtó érdeklődését és megjelenéseket generálnak.

  • üzleti alapú stratégiai tanácsadás
  • employer branding
  • iparági és szakértői kapcsolatok
  • sajtókapcsolatok
  • belső kommunikáció
  • rendezvényszervezés
  • kríziskommunikáció
  • médiatréning
  • CSR programok
  • B2B

Márkakommunikáció

Eladni csak olyan terméket vagy szolgáltatást lehet, amelyet ismernek és szeretnek az emberek, vagy legalább felkelti a kíváncsiságukat. Egy termék bevezetésére vagy egy márka erősítésére – a fizetett hirdetések helyett vagy mellett – költséghatékony módszer a PR eszköztárának használata. Márkaépítő munkánk minden fázisában fő szerepet kap az integrált gondolkodásmód és a kreativitás, a célcsoportok mélységi ismeretét biztosító kutatásoktól az események szervezésén át az online közösségépítésig.

  • márka-és termékstratégia alkotás
  • szakértői és celeb együttműködések
  • sajtómegjelenések szervezése
  • tartalomfejlesztés
  • kapcsolatépítés
  • szponzoráció
  • B2C

Employer branding

A tehetséges szakemberek megtalálása és megtartása egyre komolyabb feladatot jelent a vállalatok számára. Még a legvonzóbb cégeknek is oda kell figyelniük arra, hogy milyen képet mutatnak magukról, milyen értékeket közvetítenek a leendő munkavállalók felé. A Randstad felmérésből kiderül, hogy 2016-ban már 82%-kal több vállalat fókuszált a munkáltatói márkaépítésre, mint 2 évvel korábban. Az erős munkáltatói márkával rendelkező cégek ugyanis 46 százalékkal kevesebbet költenek toborzás-kiválasztásra, valamint esetükben 28 százalékkal alacsonyabb a fluktuáció, mint más vállalatoknál.

  • munkáltatói márka felépítése és erősítése
  • EVP (employer value proposition) meghatározása
  • toborzási tevékenység támogatása
  • employer branding a közösségi médiában
  • toborzó eseményeken való részvétel támogatása
  • stratégiai együttműködések menedzselése oktatási intézményekkel

Public Affairs

Public Affairs modellünk a társadalmi, média és politikai összefüggések mélyreható ismeretén alapul. Olyan ügyeket képviselünk, amelyek jelentős politikai tőkévé konvertálható médiatőke potenciállal bírnak, függetlenül az éppen domináns politikai ideológiáktól. Munkatársaink évtizedes tapasztalattal és kiemelkedő kapcsolati tőkével rendelkeznek ezen a területen.

  • kormányzati kapcsolatok
  • civil kapcsolatok
  • szakértői együttműködések
  • társadalmi felelősségvállalás
  • konfliktusmenedzsment
  • krízismonitoring
  • érintetti fórum

Avantgarde Digital

Nincs kommunikáció digitális eszközök nélkül, ezekből pedig egyre több és több válik elérhetővé. Minden percben születik egy új platform, létrejön egy új közösségi oldal, megújul egy funkció. Ez a folyamatos változás egyeseket frusztrál, másokat izgalomba hoz – mi az utóbbi csoportba tartozunk.

Követjük a digitális trendeket, és kitaláljuk, hogyan illeszthetők bele a vállalati stratégiába. Közösségi oldalakon posztolni, kommentelni bárki tud, viszont a felhasználókat érdeklő, releváns tartalmak készítése már szakemberek feladata.

  • digitális stratégiák felállítása és taktikai végrehajtása
  • online kampánymenedzsment
  • social media oldalak kezelése
  • blogger együttműködések
  • social media tréning
  • webes és mobilos fejlesztések
  • SEO (Search Engine Optimization)
  • SMO (Social Media Optimization)
  • online kutatások