Jump to content

Rólunk mondták

„Az Avantgarde munkája valódi érték számunkra. Hamar kézbe vették az ügyeket, elsajátítva minden szükséges ismeretet az OMV-ről. Szisztematikus megközelítés, világos stratégiai gondolkodással - valamint gyors, ügyfélközpontú szolgáltatás. Professzionális tanácsadó partnerek, erős csapat - és nem utolsó sorban: kedves emberek!”

Bettina Gneisz-Al-Ani, vállalati kommunikációs igazgató, OMV


„Sok éve dolgozunk együtt az Avantgarde-dal a magyar piacon, PR és social media területen is. Rendkívül lendületesek és proaktívak, stratégiai meglátásaiknak és ötleteiknek köszönhetően pedig nagyon aktívan működik a Facebook oldalunk, sok értékes tartalommal.”

Céline Saunier, European PR Officer, easyJet


"Az Avantgarde-dal a kapcsolatunk rendkívül gyorsan átlépte a hagyományos ügyfél-ügynökségi viszonyt, így mi is sokkal őszintébben tudjuk problémáinkat, kihívásainkat megosztani velük. Nincsenek tabuk, mindenki bármit megmondhat a másiknak, így valódi csapat egyenrangú tagjaiként alakítjuk a stratégiát és a megvalósítás lépéseit. Kiválóan hozzák mindazt, amire ezen a területen szükségünk van. A személyükben kipróbált harcosok állnak mellettünk, akiknek professzionális szakmai segítségére minden helyzetben számíthatunk."

Merkler Róbert, ügyvezető igazgató, Intersnack Magyarország


„A rugalmasságot, a gyorsaságot és az elérhetőséget nagyra értékelem. Emellett az is nagyon fontos, hogy a cégem biztonságban van. Az artista is tudja, hogy nem lehet baj, mert ha leesik a trapézról, a háló megvédi. Ez a háló nekünk az Avantgarde kommunikációs és vállalati kapcsolati tevékenysége."

Novák Zoltán, ügyvezető igazgató, Micra-Metripond


„Az Avantgarde kellő rugalmassággal és a többi iparágból szerzett tapasztalatát is felhasználva alkotta meg a PR stratégiánkat, amellyel a magyar piacra léptünk. Úgy gondolom, hogy velük nagymértékben sikerült előretörni a piaci kommunikációnkat és megítélésünket illetően.”

Al-Hilal István, senior sales manager, Fidelity Worldwide Investment


„Új piacon megjelenő cég számára meghatározó, hogy milyen képet formál önmagáról a piaci szereplők, a munkavállalók és a társadalom szemében. Ez a stratégiai fontosságú döntés előre megalapozhatja évek munkáját. Célunk, hogy az Apollo Csoport számára legfontosabb értékeket tolmácsoljuk a külvilág felé: vevőközpontúság, üzleti etika, társadalmi felelősségvállalás. Az Avantgarde, mint kommunikációs partner, profizmusával, proaktív és egyben defenzív látásmódjával szignifikánsan hozzájárult ennek megvalósításához. A PR tevékenységen túl az Avantgarde támogatása kiterjedt a következőkre: részvétel a munkaerő toborzásban, mindennapi munkánkban a szakmaiság biztosítása, valamint közreműködés a hivatalos magyar website kialakításában és a közösségi oldalak kezelésében. Elmondhatom, hogy eddigi együttműködésünk igazán megfelelt az Apollo Csoport által támasztott követelményeknek.”

Bányai Tibor, HR igazgató, Apollo Tyres